twitter
 
 
 

De VGN wil leden inspireren, informeren en ondersteunen om hun werk voortdurend te verbeteren. De kwaliteit van bestaan van de cliënt staat daarbij centraal. De relatie tussen professional en cliënt is dan essentieel.

Laatst toegevoegd

Hoe komen mensen, die op zoek zijn naar zorg en ondersteuning, er achter of een zorgaanbieder écht bij hen past? Wat maakt informatie...
15 oktober 2018
De VGN is trots dat 98% van de gehandicaptenzorgorganisaties het kwaliteitsrapport hebben ingeleverd! Dit hebben we op 18 juni groots gevierd met...
9 oktober 2018
Op vrijdag 16 november 2018 organiseert de VGN het symposium In Dialoog Vast tussen vrijheid en veiligheid. Hoe verleggen we de grenzen? In deze...
18 september 2018
De VGN is bezig met de actualisatie van het model privacyreglement uit 2013 naar aanleiding van de inwerkingtreding van de Algemene verordening...
5 september 2018
‘Onderdeel van het kwaliteitskader is dat een keer per twee jaar een externe visitatie plaatsvindt rond het kwaliteitsrapport. SWZ kreeg bezoek...
9 juli 2018
VGN heeft de wetteksten uit de Wlz, Wkkgz, Jw, Wmo en Zvw op het gebied van kwaliteit gebundeld in één document. Het is soms namelijk een...
9 juli 2018